Pagina's

vrijdag 25 juli 2014

Een olifant voor Finn

Ik ben dol op olifanten ! Een knuffel voor Finn mocht dan zeker niet ontbreken. Ik heb een leuk patroon gevonden op etsy.com. Na aankoop krijg je dan een mail met het patroon en de uitleg.


Ik had nog stofjes liggen in de kleuren van zijn kamer. Daarnaast nog een leuk gepersonaliseerd lakentje laten maken bij Exprezzit om het geheel af te maken.

















Finn wou zijn nieuw laken direct eens testen......












                                                                 en het is goedgekeurd ! :)


7 opmerkingen:

  1. Dat lakentje is super! Moet ik onthouden!

    http://handmade-mieke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wou net het patroontje bestellen want mijn jongste dochter verzamelt knuffelolifantjes en ik heb al stofjes besteld om er eentje te maken ... Jammer genoeg is het uitverkocht :-(
    Begrijp het niet zo goed gezien het om een mail gaat. Oh ja en mijn oudste dochter heet ook Finn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb eens nagekeken voor jou en je kan het nog bestellen. Beste manier om eraan te geraken is naar etsy.com gaan en daar zoeken naar retromama. Dan vind je het patroon terug. Veel naaiplezier! :)

      Verwijderen
    2. Hey Liselot, als ik via retromama klik ging het niet, maar dan nog eens via jouw link (uit de blogpost) stond het er wel tussen. Soit, het is gelukt, ik ben het nu aan het printen. Wel mijn eerste ervaring met PayPal eigenlijk, maar zal ook wel in orde zijn. Het resultaat zal ik hier posten als het af is ;-)
      Bedankt alvast!

      Verwijderen
    3. Heb hem af! Kan je geen foto doorsturen precies ... Nogmaals bedankt! Ik denk dat ik straks een dolgelukkige dochter heb! Grtjs

      Verwijderen
    4. Oh je kan hem wel bekijken op mijn blog: fijn2.wordpress.com als je nieuwsgierig moest zijn.

      Verwijderen