Pagina's

woensdag 19 oktober 2016

Beregoed slapen

Vannacht heeft Finn beregoed geslapen in zijn nieuwe pyjama



De Stoffenkamer is niet zo ver van mijn werk. Ik kan het dan ook niet laten om af en toe binnen te springen kijkend naar al dat moois. Mijn oog viel direct op dit mooie berenstofje. Een winters stofje en dan nog eens in het blauw. Ideaal voor een Wolf voor grote broer. 
Met zijn blauwe kijkers past hij super mooi met blauw. 



'Mama, Mama, MAMA...' Ik mocht geen foto's nemen :p 

Het oorspronkelijk plan was dat ook de broek in het berenstofje zou zijn. Bij mijn aankoop niet bij stilgestaan dat Finn groeit en dus de patroondelen groter worden. :)
Gelukkig lag er een okergeel stofje in mijn voorraad. Deze stof heb ik gevonden bij 2nd Hand Made.



Stof  De Stoffenkamer        Patroon Wolf - Zonen09 

7 opmerkingen: