Pagina's

zondag 22 februari 2015

Cadeautjes voor Marie...

Gisteren zijn we naar een babyborrel gegaan van een collega van mijn vriend. Zij kregen eind vorig jaar een prachtige dochter Marie. Op een uurtje tijd had ik twee cadeautjes klaar voor Marie....

Yesterday we went to a baby shower by a colleague of Youri. They have a beautiful daughter Marie. An hour's time I had two gifts ready for Marie....






Ik koos ervoor om katoen te combineren met nicky velours. Aangenaam zacht !

I chose to combine cotton with nicky velor. Pleasantly soft !















Tutorial dekentje emmaenmona.blogspot.be 
Tutorial lamp Hilde@Home  

Stof olifanten De Stoffenkamer nicky velours Liesellove 
Stof hertjes Stoffenspektakel lamp IKEA

4 opmerkingen:

  1. Superleuke en mooie cadeautjes! Om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallokes! En nog eens bedankt voor de leuke cadeautjes, ik heb ergens een foto waar Marie en ik samen onder het dekentje liggen, zalig warm en zacht :), en ja, dat lampje, super gewoon, dat heeft ook al zijn plaatsje gekregen! Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen