Pagina's

donderdag 26 november 2015

Ole

Na het maken van Finn zijn eerste Ole ben ik fan. Ideaal kledingstuk voor elk seizoen! Met een Ole in gedachten kocht ik een mooie berenstof bij Kiwi Fabrics. Bij De Stoffenkamer vond ik dan de ideale sweaterstof om mee te combineren. Ik naaide het kleinste maatje en is omkeerbaar dankzij de verborgen KAMsnaps.

***

I'm a fan after making my first Ole. It is an ideal garment for every season! With Ole in mind I bought a lovely jersey at Kiwi Fabrics. I sewed the smallest size and is reversible thanks to the hidden KAMsnaps. 




Vandaag scheen het zonnetje. Ideaal om, na zijn middagdut, foto's te nemen van zijn nieuwe trui.













Buitenstof - Herr Pfeffer Kiwi Fabrics     Binnenstof De Stoffenkamer    Patroon Ole - Zonen09

12 opmerkingen:

  1. Dit is echt een geweldig mooi stofje. Nu neem ik nog even deel aan Stashvember (meer info op mijn blog), maar daarna maakt dit stofje zeker kans als eerste aankoop! Die kleine kapoen staat er trouwens ook erg mooi mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Heel tof voor die stoere kerel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het schattigste berenstofje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie combinatie! En een Ole, die naaide ik nog niet... Snel op mijn lijstje bijschrijven!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stof! De trui staat je zoontje kei schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar zo mooi! Ole staat hier ook al een tijdje op de planning, en jij doet me er nog meer zin krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. <3 dat berenstofje, al heb ik ondertussen voldoende berenstof in voorraad voor de berenzotte zoon ;-) Mooie Olé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar zo een schoon stofje!!! Blijkbaar niet emer in voorraad anders had ik jou hier schaamteloos gekopieerd. Echt schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weeral zo'n mooie creatie! Hij staat er super mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen