Pagina's

zaterdag 7 november 2015

Sweatpants... Love it!

Sweatpants.... een niet te missen kledingstuk in Finn zijn kleerkast.



Ik koos voor de Mini Hudson Pant als patroon. Ik liet de boordjes onderaan weg (net te weinig stof en anders te groot voor Finn).







Zelf heb ik ook héél wat exemplaren liggen in de kast. Die broeken zitten zo goed! Misschien schaf ik mij ook nog het patroon aan voor volwassenen. Er kan altijd nog een jogging bij.... :)



Stof Petite Couture   Patroon Mini Hudson Pant - True Bias Patterns

11 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op díe broekjes mr steeds vergeet ik er eentje te maken.
    Heel mooi en super handig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat patroon ligt hier ook al een hele tijd, maar ik kom er niet aan toe. Zou voor Ernest ook een heel leuk model broekje zijn. Tof exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof. Wij zijn ook enorm fan van het patroon. Twijfel ook om de volwassen versie eens te proberen. En nu is er ook een voor tienerjongens/mannen. Nog lang plezier van de Hudson pants dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh ik wist niet van de tienerversie. Tof! Zo inderdaad héél lang plezier :)

      Verwijderen
  4. Supercool broekje! Dat patroon lang geleden ook gekocht, maar er nog niet aan begonnen... Nochtans draagt onze Tibo voortdurend joggingbroeken voor school! :-) Is het makkelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is héél goed uitgelegd. Deze broekjes zijn super! :) Zo gemakkelijk voor kindjes

      Verwijderen
    2. Heb jij eigenlijk een rekker in de taille gedaan? Want ik zie bij jou geen koordjes om aan te trekken?

      Verwijderen
    3. Ja, heb de elastiek op zijn maat afgeknipt en in de boord genaaid. Eenvoudig en snel klaar!:) zo geen gepruts met koordjes.

      Verwijderen