Pagina's

dinsdag 18 november 2014

Een Charles voor Finn

Ik ben dol op salopetten! Finn heeft er dan ook al een aantal in zijn kast liggen. :) De Charles van Compagnie M mag zeker niet ontbreken. Afgelopen weekend waagde ik mij eraan. Ik koos voor een blauwe ribfluweel gecombineerd met olifantjes. Een ideale combi voor mijn klein bolleke!

I love dungarees! Finn has therefore a lot of dungarees in his closet. :) The Charles of Compagnie M should not be missed. Last weekend I sewed the Charles. I chose a blue corduroy combined with elephants. An ideal combination for my little one.


Ik naaide het kleinste maatje voor Finn. Deze middag mocht hij de Charles al eens uittesten.

I sewed the smallest size for Finn. This afternoon he was already testing the Charles.




































Nog enkele maandjes groeien en dan zal de Charles perfect zitten. Er zullen zeker nog meer Charles genaaid worden. Ik kijk al uit naar de dag dat hij erin zal rond stappen. Ongetwijfeld mega cute! :)

A few more months to grow and then the Charles will sit perfectly. Surely there wille be more Charles being sewn. I look forward to the day that he will walk around in it. Undoubtedly mega cute! :)








Blauw ribfluweel De Stoffenkamer Riley Blake (olifantjes) Koekepeertje Knopen Veritas Paspel De Stoffenkamer

4 opmerkingen: